“Omnicanalitat i transformació digital aplicades al retail”

“Omnicanalitat i transformació digital aplicades al retail”

De la mà d’experts en marketing aplicat al punt de venda t’apropem a les noves tendències que t’ajudaran a millorar les vendes del teu negoci. No t’ho perdis!

Cinquena i última sessió del cicle:

“Omnicanalitat i transformació digital aplicades al retail”

El sector retail, un dels sectors més digitalitzats del moment, ha hagut de posar-se al dia i apostar per trobar nous camins alineats a les necessitats i demandes dels seus clients. Les companyies han hagut de centrar-se en una estratègia omnicanal que els permeti gestionar la relació amb els seus clients en tots els canals de contacte i durant tot el cicle del client, adaptant la seva cultura, processos i eines corporatives a la nova era digital en la que ja està el client.

Apostar per un procés de transformació omnicanal tindrà un impacte positiu en els objectius del negoci. L’objectiu d’aquesta sessió és mostrar la importància d’una estratègia 360º i quina és la manera efectiva de dur-la a terme.

A càrrec de: Beatriz Parras. Estilista de moda, Aparadorista i Visual Merchandising. Amb una experiència de més de 15 anys en el sector Retail. Trajectòria professional com a gerent en Secretos de Alcoba empresa dedicada al disseny de tocats de moda i comunicació a l’entorn de la imatge. Actualment combina el seu treball amb la docència en Visual Merchandising i Aparadorisme ARTIDI.

T’hi esperem!

Quan: Dimarts 28 de novembre a les 14.30-16.30 h

On: Oficines de la Mútua General de Catalunya – La Rambla, 38. Mataró. 

Inscripció:

• Socis Unió de Botiguers de Mataró – Gratuïta

• No socis: Consulteu condicions inscripció trucant al 937960351 o per correu electrònic a info@matarocomerc.cat