Gestió de conflictes online i offline

Gestió de conflictes online i offline

Segona sessió del cicle:

“Gestió de conflictes online i offline”: La comunicació entre el comerç i les xarxes socials estan en constant canvi, actualment ja no utilitzem una via de comunicació unidireccional on el comerciant llança els seus missatges i el consumidor els rep. Avui dia el canal de comunicació és bidireccional el nostre consumidor opina, positivament i negativament sobre els nostres productes, cal saber afrontar una crisi de reputació i conèixer les eines per monitoritzar, analitzar i resoldre.

Xerrada a càrrec d’Estibaliz Sáenz. gerent en Promueve 360.com, que actualment combina amb la docència en assessoria d’imatge personal i corporativa, tendències, canals de consumisme i especialitzacions a ÁRTIDI.

T’hi esperem!

Quan: Dimarts 27 de juny a les 14.30-16.30 h

On: Oficines de la Mútua General de Catalunya – La Rambla, 38. Mataró. 

Inscripció:

• Socis Unió de Botiguers de Mataró – Gratuïta

• No socis: Consulteu condicions inscripció trucant al 937960351 o per correu electrònic a info@matarocomerc.cat

Consulta el programa detallat de la sessió al PDF adjunt i passa’ns les dades que necessitem per fer la teva inscripció! http://www.matarocomerc.cat/wp-content/uploads/2017/05/PDF_info-2a-conferencia-Estiba-liz-S%C3%A1enz.pdf