Comunicat de la Fundació Comerç Ciutadà

Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers de persones que s’han aplegat en els col·legis de Catalunya i per requisar el material per la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i polítics i de la convivència de la societat catalana.

Així mateix, la Fundació Comerç Ciutadà expressem la nostra solidaritat i afecte a totes les persones ferides i desitja la seva ràpida recuperació.

En aquest sentit ens afegim i donem ple suport a l’acord adoptat per la Taula de la Democràcia cridant a al conjunt de la societat catalana en la seva pluralitat i diversitat a mobilitzar-se, en la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme el respecte i no la intolerància.

• Convoquem i ens afegim a l’acord de la Taula per la Democràcia avui dia 2 a les 12h a concentrarse davant els centres de treball dels nostres centres ciutats.

• Convoquem i ens afegim a l’acord de la Taula per la Democràcia a una aturada del país demà dimarts dia 3 d’octubre.

Ens afegim doncs a fer una crida al conjunt de les forces polítiques i socials de l’Estat Espanyol i d’Europa per a què facin tot allò que sigui necessari per garantir els drets fonamentals i les llibertats de la ciutadania de Catalunya.